Mammatess87

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Fredags lista!

Av Therese Lindström - 13 januari 2012 13:48

Jag tycker det är väldigt roligt att blogga! Men just nu har jag idé torka, vilket inte är okej för en som älskar att skriva. Men läste just i ens blogg om en "måndags lista" där man ska skriva om bra/dåliga saker som har hänt under dagen. Men genom att det är fredag idag så tänkte jag ändra det och skriva en "fredags lista"   varför härma alla och skriva om just måndagen? jag tycker personligen det är den tråkigaste dagen i veckan  så det skulle innebära att "måndags listan" skulle bli tråkig och läsa, då jag bara kommer skriva hur tråkig den dagen är ;p nog om det




Idag är det fredag och jag är glad för att Micke jobbar sista dagen för den här veckan <3
Kevin har legat på ett täcke på golvet & jag tokade mig så han började gapskratta. Det värmde i mamma hjärtat
Åt en mycket god frukost i morse, även som mellanmål (kellogs special k med bär) och mjölk. Samt linfrö.
Tittat på två bra program (lyxfällan & biggest loser)
Är glad för att jag har ådstakommit mycket i mitt liv (sambo, hus och barn)
Är glad & tacksam för att Helena, min lillasyster finns (pratade med henne i morses)
Tacksam för att kaffe finns, har druckit en kopp och det gjorde min dag :D

Ett minus är att det blåser fruktansvärt mycket :/ vi som tänkte ta oss en härlig 40mins promenad. Men det får nog bli senare. Vill inte frysa eller blåsa bort

Har inte hunnit hända mycket mer än såhär. Men det får duga. Har iaf skapat en liten lista.

<3



 

 
 
Cattis

Cattis

13 januari 2012 16:55

Skulle vi ta oss en dejt på Onsdag?;)

http://cattislillamirakel.bloggo.nu

Therese Lindström

14 januari 2012 10:38

Hej gumman! Vi vill gärna ha en liten dejt på onsdag :-) ska bli kul & vi ser fram i mot det. Fika, prata massor (skulle behöva ventilera mina tankar) om du orkar lyssna? :-) sen kanske kolla i affärer. Behöver köpa en tröja till mig. Och kanske något kul till Kevin! Nej men en dejt blir toppen. Kram du vill fortfarande eller?

 
tacksam

tacksam

14 januari 2012 23:59

hej hej
jasså du tittar oxå på lyxfällan och biggest loser,jag med!
kika gärna tillbaka!

http://www.tacksam.bloggplatsen.se

Therese Lindström

15 januari 2012 10:00

Dom programmen är ju bara för bra :-) på lyxfällan så lär man ju sig en del. Att det aldrig är bra och ta avbetalningar el sms lån m.m och biggest loser, dom är verkligen jätte duktiga som kämpar =) ska kika in i din blogg

 
Ingen bild

cattis

15 januari 2012 11:19

Ja självklart vill jag fortfarande;) jag lyssnar gärna;)

Therese Lindström

17 januari 2012 10:32

:-) vad bra! I morgon smäller det, i morgon ses vi äntligen. Får höras senare så allt är klart inför morgon dagen! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Lindström - 19 januari 2012 14:22

Idag kom äntligen min förlossnings journal    det var kul & läsa och minnas tillbaka. Dock hade jag fått för mig att det skulle stå mycket mer än vad det gjorde :p Såg att jag vid inskrivningen på förlossningen vägde 90kg. Så jag har med andra ...

Av Therese Lindström - 19 januari 2012 12:26

Hade jätte kul i Örebro igår, så tack flickor. Det får vi göra om, tycker jag! =)   Det var extra kul & få träffa Cathrin, som jag tidigare bara har pratat med över internet :) Hon var verkligen jätte trevlig och snäll. Fast jag hade i och för si...

Av Therese Lindström - 18 januari 2012 07:19


Godmorgon!   Hoppas allt är bra med Er, alla fina människor där ute. Med mig är det hyfsat. Dock har jag fått lite lätt "ångest", och det känns mindre bra   men inget jag kan göra något åt nu, så jag får försöka ruska av mig det och ta fram ett ...

Av Therese Lindström - 17 januari 2012 22:50

Hej...   Har kollat mejlen & även läst lite bloggar. Så nu tänkte jag uppdatera bloggen lite innan det är dags & stänga av datorn och sova =)   Har länge vela köpa en vagnleksak, men det har inte blivit av. Men nu har jag fått tummen ur röven...

Av Therese Lindström - 17 januari 2012 14:33

Hallå..    Kevin sover middag, i vagnen där han alltid brukar sova sin middag! Jag passar på att uppdatera bloggen lite. När han vaknar så ska han få lite käk & ren blöja.   Vid 15.00 ska jag ha ett litet möte här hemma. En evig väntan, har ...

Presentation


Välkommen! :) Bloggar om mitt liv som mamma!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards