Mammatess87

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Therese Lindström - 8 januari 2012 16:52

 


Jag älskar dig. Det spelar ingen roll hur ofta jag säger det till dig, för det kommer alltid kännas som en gång för lite. För 4månader sen låg du i magen & jag var så nyfiken på vem du var. Men nu vet jag. Den långa resan nådde sitt slut. Jag är verkligen tacksam över att du finns. Du var planerad och vi skapade dig med all vår kärlek <3 :) vad som än händer, så kommer mamma & pappa alltid att älska dig och finnas här för dig. Det spelar ingen roll vad du än gör. När jag ligger tätt in till dig, går en promenad med dig i vagnen eller ser din nöjda blick när du får mat så blir jag alldeles varm i mitt hjärta. Det är helt sjukt hur mycket man kan älska "någon" som man tidigare aldrig har träffat. Det är helt sjukt hur mycket kärlek man kan känna för någon man "bara" har kännt i 3månader <3 min kärlek till dig kommer aldrig någonsin ta slut. Den växer bara mer och mer för varje dag som går. Är riktigt stolt över att vara just din mamma. Även om det är tufft många gånger och även om jag vissa dagar känner att jag skulle kunna ge bort dig  så skulle jag ALDRIG göra det eller sluta älska dig mitt barn. Du är det barn jag alltid drömt om att  ha! :-) Jag ska se till att du får en bra och fin uppväxt. Att du får lära dig allt som är bra här i världen, men även vad som är dåligt & vad du ska akta dig för! När du växt upp & blivit en stor kille, då kommer alla tjejer springa & jaga dig :-) mammas prins - Jag älskar dig nu och föralltid... Du är världens bästa och finaste lilla kille som finns på jorden..

Presentation


Välkommen! :) Bloggar om mitt liv som mamma!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards